Peter Elbers.

Burgercommissielid

Na een rijke en gevarieerde loopbaan bij diverse ondernemingen en instellingen in Nederland neem ik de opgedane kennis en ervaring mee in mijn huidige werk als coach, interim-manager en adviseur voor een rijke schakering aan ondernemingen, ondernemers en instellingen.

Dat is vaak dankbaar werk, omdat je vanuit die rol een wezenlijke bijdrage mag leveren aan een verdere succesvolle toekomst van mijn opdrachtgevers. Al geruime tijd ben ik actief in de politiek: twee keer als gemeenteraadslid in Grubbenvorst en Horst aan de Maas (de gemeente waar ik woon) en nu dan als lid van de Limburgse VVD-fractie.

In mijn vrije tijd ben ik actief als lid van een Rotaryclub, waar ik mag deelnemen aan diverse sociaal-maatschappelijke activiteiten. De voldoening daarvan is groot. Daarnaast hou ik van koken en ben ik regelmatig actief achter het fornuis, zowel thuis als bij een kookclub. Maar het resultaat daarvan vervolgens nuttigen is ook niet verkeerd natuurlijk.

Voor de Limburgse VVD ben ik onder meer commissielid bij de commissie ‘Cultuur en Samenleving’. Het is fijn je te mogen inzetten voor de welvaart en het welzijn van de Limburgers en voor onze mooie provincie!

Meedoen met de
VVD?