Karin Straus.

Fractievoorzitter

In het dagelijks leven werk ik als senior adviseur/ partner bij werving en selectiebureau Rieken & Oomen, onderdeel van adviesbureau Rijnconsult. Daar mag ik mooie mensen en interessante organisaties bij elkaar brengen wat eigenlijk altijd leuke matches oplevert.

Mijn vrije tijd, bestaat naast de politiek voor een groot gedeelte uit muziek: zingen bij het Remunjs Theaterkoor, optreden met damestrio De Polkadots of als producent en liedjes-maker bij de Kienjermusical.

Ik kom uit de regio Roermond en na enige omzwervingen in Brussel, Amsterdam en de regio Delft woon ik alweer 15 jaar in mijn thuisstad Roermond.

Binnen onze fractie mag ik de fractievoorzitter zijn. Daarnaast bemens ik samen met ons burgercommissielid Sabine Koopman, de commissie Cultuur en Samenleving van de Provincie Limburg.

Meedoen met de
VVD?