Twan Beurskens lijsttrekker

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van de VVD Limburg is Twan Beurskens op donderdag 26 juni gekozen tot lijsttrekker. Er waren veel leden aanwezig tijdens de vergadering in Congrescentrum De Ooleander te Herten. Twan Beurskens werd met een ruime meerderheid gekozen en kreeg daarmee het vertrouwen de VVD-lijst aan te voeren.

De inwoners van Limburg mogen op woensdag 18 maart de leden van de provinciale staten kiezen. De leden van de VVD Limburg mochten donderdag 26 juni kiezen wie de nieuwe lijsttrekker voor de verkiezingen voor Provinciale Staten wordt. Er hadden zich twee goede en ervaren politici kandidaat gesteld voor deze functie. Dat waren de beide VVD gedeputeerden Twan Beurskens en Erik Koppe. Tijdens de ledenvergadering hebben ruim 70 procent van de leden gekozen voor Twan Beurkens.

Twan Beurskens is vanaf oktober 2012 gedeputeerde, daarvoor was hij vanaf 2006 wethouder Venlo. “Ik wil uitgaan van de kracht van Limburg en mensen aan de slag helpen”, aldus Beurskens.